2010-08-18
 21:53:55

Somliga går med trasiga skor....

Säj va beror det på.....
ja det kan ju vara som för mej, fast jag fick avsluta Ålandskryssningen UTAN skor...
Japp, jag och Emil ("förtroendet" stiger...fått tillåtelse att kalla honom vid namn) har varit till havs med barnaskaran...såååååååååååååååååååååååååååå trevligt...
Lite äta (väldigt lite...) å lite dricka...åsså lite spela, dock inte jag, men di andra drabbades lite av speljävulen tror jag....

På hemresan (som tur va) klev en av barnen lite väl nära i mina fotspår...å vips va ena skon (typ flippflopp, som har sett sina bäsat dar för länge sedan) helt obrukbar !!!!
Ja vad mer kan man göra...bara till att åka barfota hem...tur man är "enkel" av naturen...


Magda
PUBLICERAT: 2010-08-19, 21:33:18 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Hoppsan ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: