2010-12-29
 10:05:06

Kunde ju varit värre....

Dygnsdags igen @ work....men det bidde inget dygn, det bidde bara ett 10 timmarspass....med avslut på akuten.........
Kvällen närmade sej "gonatt"  lite kvar att pyssla med, tex smörja fötter....sagt å gjort.....stod på huk som vanligt...reser mej å *J-LAR I MIN LILLA LÅDA*...bränner till i baksida av knät å ner i vaden...å jag kan inte stå på benet....

För att göra en lång historia kort....hamnar jag till slut på akuten, där en rar trevlig "UNG" kvinnlig läkare konstaterar att det är menisken som är skadad och att det är vanligt "VID MIN ÅLDER"...
Fick en finfin spruta rätt in i knät...önskat är då att vätskan som kommer ut skall vara "klar"...men min innhöll blod...så faktum konstaterades...
Jaha tack för det då...hade jag varit 20 hade man antagligen opererat...men näää....ingen idè.....nu...
Blir till att hoppa på kryckor å använda stödstrumpa.....

Blommor presenter å omtanke mottages tacksamt....stackars stackars mej....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: