2010-12-03
 09:06:25

Vem vill ha....

FÖRST TILL KVARN !!!!!!!!!!!!!!!!

Tänkte om "nån" vill ha typ tre fyra kanske fem "världsfina" sms om dan....
Ja...ist för att jag ska mata "martyren" när abstinensen sätter in, kanske jag kan göra någon annan glad...för trevliga sms vill väl alla ha...iaf jag, men det får jag inte längre...ju......(lovar att cencurera...)

Om nån skulle misstolka vem "martyren" är så är det ju såklart jag själv...
Blir såååå förbannad på mej själv...när jag inte kan låta bli å skicka...men det är som att handen lixom inte kan lyda hjärnan...å sen ångrar jag mej å får världens ångest...beter mej som ett barn....(inget ont om dom ack så kloka "varelserna"...)

Men jag har ju fortfarande tusen frågor...som jag antagligen iaf inte blir ett dugg klokare av att få svar på.....VARFÖR ?????

Jaaa....jag lyckades iaf stoppa mej själv från att skicka ett nu...genom att plita ner detta trams....


Magda
PUBLICERAT: 2010-12-03, 11:13:28 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Känner igen det är......jobbigt! Du kan få en BAMSEKRAM här nerifrån i alla fall! :) Hoppas att den hjälper något. KRAAAAMM!


camilla
PUBLICERAT: 2010-12-03, 20:24:13 | URL: http://millackas.blogg.se/

Jag vill ha :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: