2010-02-24
 21:10:53

Allmänt svammel...

Sååå va man här igen utan att ha nåt vettigt att säga..men det är nästan då det blir mest skrivet till slut...
Det är mycket jobb igen...11-21 i tisdags...9-20 idag...9-12 imorrn...åsså dygn på fred-lörd, men nu när jag ser det så va det ju inte så mycket, bara känns så.

När jag kom hem idag så upptäckte jag att jag hade fått nya bänkskivor....
Det har då inte jag beställt , men jaja nu är dom där iaf...förövrigt händer det ingenting med kakel följetången...(å nej jag har inte lyft luren och ringt å kollat heller...) fan tappat inspirationen lite igen....VEM HAR TAGIT DEN ? LÄMNA GENAST TILLBAKA....

Det pratas om mildare väder....blaha blaha det tror jag när jag ser det !
Jag har i allafall varit duktig igen och promenerat från jobbet ikväll, lite nörkt ännu men ack va skönt det är ....nu är jag på G...har bestämt mej för att det blir promenad i morrn å (ska bara på P-möte 9-12)...till eller från ???? tror det blir från...åker väl lokalt på morgonkvisten...

Ja nu får det bli lite efterlyst å en kopp te...sen hoppas på en god sömn..

                                                   


Magda
PUBLICERAT: 2010-02-25, 08:29:02 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Det händer någonting i köket i alla fall ;) Kram kram


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-25, 20:58:10

Va du är duktig att promenera <3

Kramen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: