2010-02-08
 12:41:50

Bättre å bättre

Ja vi har ju fått sett den gamle goa vännen SOLEN några dagar, och nog påverkar det humöret på ett possitivt sätt, tycker iaf jag....
Igår när jag va ute och gick på jobbet, upplevdes en annan säkert för många fjantig sak, men jag tycker det är så skönt att känna asfalten under fötterna...igen !!!

Fan va härligt.......................


Tog en tur med bilen också, bra jobb jag.......

(Bara lite allmänt fint sådär...)

Efter så mycket inspiration så tog jag tillfället i akt och promenerade hem från jobbet också...tog väl ca en timme, riktigt skönt.
Såååå när man kommer hem står det en glad dog som ju såklart också har förhoppningar...hänga av sej  jätteväskan (ont i axlarna...) och ge sej ut en halvtimme till då...
Efter en liten uppfräshning är det väl bara att "röja" här hemma då (mindre kul).

Skulle vilja gå på bio också å se "Snabba cash", har nån sett den ? bra el dålig?
Eller föresten skiter jag i vilket...ser den och bestämmer det själv, brukar ändå inte tycka lika som andra om såna saker.....får väl se om det trillar in nån "inbjudan" hahaha.....


Emma
PUBLICERAT: 2010-02-08, 20:02:38 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Jag möte dig när du var på väg hem, alldeles utanför där jag bor men du såg då inget.. Å inget hörde du heller för jag tuta åt dig!! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: