2010-02-05
 09:36:41

Frajdäj...

Igen, herregud är det fredag jämt ???
Bra det iof för då får jag ju kolla på min snygging...så länge han nu får va med i Lets dance, men det ser ju tämligen bra ut, Heja Stefan Sauk !!!

Det har legat över mej att jag inte varit till graven på länge, men jag och Alexandra va dit en sväng i onsdags...frågan kvarstår...varför ???

                      Det va lite snö....här med
 



Behövs inte så mycket ord.....




Igår tog jag mej i kragen och åkte och hälsade på en kompis, jag känner att jag inte är så bra på sånt, tar mej inte riktigt för...MEN PLÖTSLIGT HÄNDER DET !!!!!
Så jag tog mej en tur till min vän Ulrica och hennes lilla hund....

Nikita...med sitt lilla ben


Fiiin så


Skönt att bara få sitta och gagga lite om livets stoooora gåtor, sånt som man bara kan tala med "samkönade" om som "fattar" liksom hahahaha, skämt å sido trevlig f.m va det i allafall....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: