2010-02-16
 16:04:23

lite härmapa....

Tänkte va lite "härmig", (ridlärarn)...

Jag hade 50 läsare häromdan, jag veeeet att alla inlägg inte är så jävla roliga, så det ens är värt att kommentera...
Men, kan ni inte bara gå in och skriva vilka ni är som läser...blir ju bara såååå himla nyfiken (och kom ihåg att jag väljer vilka kommentarer som ska "visas" så vill man skriva nå hemligt så behåller jag det för mej själv om så önskas...hahaha).

Kan tala om att jag blev glatt överaskad i morse, kl 8.20 ringde Tunabyggen för att medd att dom ville komma och byta kakel, JIPPI good bye du gröna vidriga.....välkommen du vita (typ inget val....)
Men säj den glädje som varar, kl 12 blev jag uppringd, igen....
- Vi hittade en fuktskada bakom kaklet, så vi måste kolla upp det innan vi kan fortsätta....(det visste jag nästan att dom skulle göra).

Men som sagt det va ju kul några timmar iaf...
Bilder kommer på mitt vackra kök...verkar kunna bli en följetång...spännande värre.


                           


Pernilla"grannen tvärs över"
PUBLICERAT: 2010-02-16, 19:12:04 | URL: http://joma-mamma.blogspot.com

Jag läser =)..men de visste du ju redan..Kramen


Mia
PUBLICERAT: 2010-02-17, 22:25:13 | URL: http://mmiiaa.blogg.se/

Ridfröken läser också!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: