2010-02-12
 08:56:59

Morgonstund...

Antar att "jag inte är som alla andra", men det behöver man väl liksom inte va heller ??
Inte speciellt lik nån i familjen heller, tycker om att va uppe tidigt på morgonen, bara jag i familjen som är vänsterhänt...

Jag yrade iväg lite nu, det jag egentligen ville få fram är just detta med tidiga mornar.
Så vitt jag kan minnas har alla mina syskon varit/är riktiga sjusovare.
Men det har jag aldrig varit, inte ens i tonåren...
Tycker det är såååå skönt just på morgonen, allt är liksom lugnt å tyst, hela dagen är orörd ...ja jag njuter faktiskt på morgonen, är jag kocko eller ????

Såå även denna morgon, men sovit ganska länge idag, ända till 07.20...det tycker jag är länge !!!
(bara vaknat två gånger inatt, inte illa det heller).
Längtar såååååå tills den dan kommer när man kan somna på kvällen och sova en hel natt, vakna på morgonen och känna att man verkligen har soooooooooooooooovit !!!!!

Kanske en vacker dag

                                                     



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: