2010-02-28
 20:12:18

Oooooops....

Men majj gadd....132 st va in igår, här på min lilla obetydliga, aningen upprepande, men tydligen liiite intressanta blogg, skojigt iaf...
Men 132,  jag känner väl inte ens 132 personer, men ok några har väl anagligen varit in flera ggr...
jaja verkar få leva med min nyfikenhet !!!

Så va det söndag igen, tycker liksom att jag skriver det jämt...att det är söndag, har någon smygit in en extra mån tro...
Hursom, min söndag har iallafall börjat med sovmorron...till halv nio, jo det är sant (men tyvär pga att jag tar en liten halv sömntablett, måste annars blir jag galen)...
Det är underbart att sova en hel natt minns inte när det hände senast....

Lånat bilen idag, blev en tripp till falun, besök hos mor, handlat lite...och ett besök på graven...(säger man så...besök PÅ graven, ja kanske, man står ju PÅ graven...hmmm).
Det va rätt mycket snö...såklart det är det ju överallt....

                           

                          


Happ så startar ännu en vecka...men tänkte avsluta denna med att somna till Wallander tänkte jag...
                                                      Gonatt då alla å sov gott....


Mor
PUBLICERAT: 2010-02-28, 20:20:28

jag har tittat in en gång.......


Lotti
PUBLICERAT: 2010-03-01, 17:04:50

Man säger i allafall inte i...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: