2010-02-26
 08:08:08

Ordning å reda...

Punktligt i morse dök min"arbetare" upp, -Jag ska bara skotta lite snö först....
Det kan man kalla service, för det va nämligen inte jag som sa det !!!

Ja ännu en vecka börjar gå mot sitt slut, konstigt hur det är, den här tiden på året vill man att tiden ska gå med hiskelig fart...sen vill man att den ska stå lite mer stilla...
Men nu vill vi väl iaf ha vååååår...just när jag tycker att jag börjar komma igång med mitt promenerande, men snart är den här...

Semplaneringen är i full gång på jobbet, fan va svårt, hur ska man tänka nu ??
lutar åt midsommarveckan...sen 27-29 ...jaja det blir som det blir helt enkelt.

Antar att det blir div fredagsmys och partajande i helgen för många...
Själv packar jag väskan och drar till andra sidan älva för att tillbringa dygnet på jobbet...
Å det gör då ingenting...

                                        



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: