2010-02-27
 09:14:32

Rekord ???

Hade tydligen lite främmande igår...61 besök.
Ja det va ju inte "hemma" för då hade antagligen kaffebryggarn brunnit upp...åsså hade jag ju vetat vilka det va !!!
Men kul är det, att åtminstonde några tycker att det finns nåt av värde att läsa här...eller åtminstonde är nyfikna OM det finns nåt av värde ...men det är ju ännu roligare när det finns ett litet avtryck, och återigen man kan kommentera jag sållar va som ska visas...


Birgitta
PUBLICERAT: 2010-02-27, 21:45:09

okey då jag erkänner att jag brukar vara in på din sidan och läsa ibland. Krya på dig.




camilla
PUBLICERAT: 2010-02-27, 21:49:42

Alltid lika skoj att kika in på din sida, du har alltid nåt klokt eller oklokt att säga ;)


EwaLena
PUBLICERAT: 2010-02-28, 21:48:25 | URL: http://mittlivmedfrank.blogspot.com/

Hej här är en till som smyger runt å läser din blogg då å då utan att lämna avtryck erkänner

Jag kan ju länka till din blogg från min blogg om det är ok för dej,och tvärtom då förstås, för visst e det kul att det finns folk som vill läsa om ens obetydliga lilla vardag? Bloggträsket kallas det visst..;-)

må så gott!

/EwaLena



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: