2010-01-05
 10:07:57

42...

Igår hade jag mycket främmande må ni tro, närmare bestämt 42 stycken !
Men bara två hade nåt att säja....
Och kaffet har jag kvar.
Ja nu va ju inte alla hem hit, till min enkla boning precis, men in och kikat på min lilla blogg....
Det är ju inte utan a man blir lite nyfiken .....
Ni får gärna lämna en liten kommentar...nån gång bara...om ni vill...(alla kommentarer ska ju godkännas av mej först, så jag väljer vad som ska "visas" )

Nu menar jag INTE att man måste berömma el bedömma själva skrivandet...utan bara lämna ett litet spår så jag får en liten "hint" om vilka som är här....skulle va lite trevligt !!!

Sååå undrar va man ska göra idag hahaha göra....ska väl ligga här på soffan och titta på allt skit på tv....och slita ut fingrarna på datatangenerna...det blir en del kan jag lova....


Igår va det iaf liiiite kul på tv, säjer bara Robert Gustafsson...en av mina absoluta favvisar på tv.

                                    

Hahaha helt enkelt underbart...
Men jag tänkte på en sak när jag såg detta, precis som när jag ser Lets dance och sånt (japp sånt gillar jag)....jag önskar verkligen att jag kunde dansa...el sjunga...
Och för all del sjunger händer väl att jag gör...ensam i bilen...och det med resultatet "hellre än bra".
Och dans sker bara efter Magnus Uggla "mottot" dansar aldrig nykter....

Men jag har kanske nån annan talang...


lena
PUBLICERAT: 2010-01-05, 10:56:42 | URL: http://lenas_.blogg.se/

Tjoho ger mig till känna, guilty jag var här igår men skrev inget eftersom klockan var så förbaskat mycket & jag va sååååå trött... men idag lämnar jag ett avtryck...hoppas att du mår bättre idag!!! Syns på jöbbä =0)


Emma
PUBLICERAT: 2010-01-05, 13:54:32 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Jag läser men tyvärr är jag dåligt på att kommentera.. Ska bättra mig! Att dansa önskar jag oxå att jag kunde men det kan jag ej! Kanske vi skulle gå en danskurs ihop? =)


Petra
PUBLICERAT: 2010-01-05, 14:21:47

Erkänner mig skyldig,brukar smyga mig in och läsa lite. Hoppas du kryar på dig snart inte skoj att vara sjuk,men det kan vara skönt att ligga nerbäddad nu när kylan kom tillbaka igen :)


Mats
PUBLICERAT: 2010-01-05, 16:41:57

Var lite synd på kaffet... Snygga raggisar hoppas du mår bättre idag// Mats


majsan
PUBLICERAT: 2010-01-06, 19:50:59

Förlåt...tagen nästan på bar gärning!! Kollar in mer eller mindre varje dag men urusel på att lägga till en kommentar =(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: