2010-01-11
 11:58:04

Envis som en röd gris....

Det va då själva... va envis denna förkylning va, tänker tydligen inte ge sej i första taget...
Men idag har jag tagit mej ut en liten sväng, visserligen bara till Ica, men attans va skönt det va med lite luft...som man faktiskt kunde andas...
Då finns det ju lite hopp iaf....

Ja nu är det dags för lite vardag igen, skönt när skolorna börjar, tycker sonen också.
Allt blir liksom som vanligt...
En lugn start på veckan, tur för mej eftersom "orken" fortfarande saknas (funderar på...är jag sjuk för att jag är trött...sover ju typ aldrig...el är jag trött för att jag är sjuk...hmmm)
Ledig mån och tisd...sen lite jobb på onsd...möte på torsd...å ett litet dygn fred-lörd...
Saknar ju jobbet lite...och mina braiga "kompisar"

Hoppas bara att jag är piggare på onsdag, då är det "ridpremiär" för denna termin...hoppas, hoppas.....

                                                      såååå himla söt...

                           
                          


Mats
PUBLICERAT: 2010-01-11, 21:23:32

Lagom storlek på en häst.....


Ulrica
PUBLICERAT: 2010-01-12, 07:05:28

1: den hästen vill jag ha =0) kan ju köra par med vovven! hahaha!!

2: blir ärligt och uppriktigt orolig för dig!! sov kvinna!!! och kan du inte så går du å får hjälp med det..

"i krig hade dom sömnlöshet som tortyr " om du inte får sova så blir du sjuk!! jätte sjuk.. hur ska du orka!!! skärpning!!

Hör du hur arg jag är?!?! va?!?!

men om det hjälper det vere fan ;-)



BAMSE KRAM!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: