2010-01-12
 10:38:18

Hahaha...

Ibland är det bara såååååå skönt faktiskt att ha en liten blogg...
Och såå kul med lite kommentarer, alla är ju helt underbara.
Just när man har sina formsvackor ( dom dyker ju upp med jaaa, jämna mellanrum, skulle man väl kunna säga...)och är i stort behov av vänner, men ändå vill va lite för sej själv...då gillar jag detta forum...så skönt att bara få ur sej delar av skiten...

Och Ulrica...du har nog en poäng med mina sovproblem, fundrar på om det är därför jag inte blir frisk från förkylningen...kanske kan det va så att denna arma lilla kropp (*host*) inte orkar göra mej frisk...om jag inte sooooooover...det du, sicket erkännande va ????

Japp så en näve sovtabletter och sen vakna fram i slutet på April då, ja why not ???


                                              Bara älskar våren........................
                                     


majsan
PUBLICERAT: 2010-01-13, 09:24:20

Alltid lika kul att läsa din blogg =)


Ulrica
PUBLICERAT: 2010-01-25, 16:33:08

Klart jag har en poäng ;-) lika klart som korvspa!

och du.. ta nu å dra täcket över dig.. å sov en stund med sjuklingen där hemma.. så blir ni pigga båda två.

Kram om!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: