2010-01-29
 15:52:35

Hett...

Känns som jag har hundra graders feber, i fejjset...
Konstigt, eller inte...tror jag vet va det kan bero på faktiskt.
Efter att ha tillbringat 26 timmar at work kom jag hem vid 11.30 tiden ungefär...
Tanken då va att jag skulle slappa till lite på soffan, meeeen här sittar jag, och inser att jag har gjort det i ca...tre timmar och en kvart.
                                                                    
                                                               
Shit happens...
Har ju iaf ingen att ta hänsyn till.
Hade en liiiiiiiten förhoppning om den här helgen, men det blir inte alltid som man tänkt sej...(känns lite pessimistiskt att säga så redan kl fyra på fredan när helgen inte ens har börjat...)
Skulle va kul om det nån gång blev som man hade tänkt..
                                                                      
                                                                            
Usch va negativt det blev...men det ääääää så just nu bara.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: