2010-01-01
 22:40:01

Hjärtinfarkt....

Mmmm kan ju erkänna att jag är lite...mörkrädd ute, faktiskt !

OCH INTE F*N BLIR DET BÄTTRE AV ATT IDIOTER SKA SKRÄMMA LIVET UR EN.........
Tycker ju att det är lite kul och gå ikring här på"mina" nya "domäner", men jag älskar kanske inte att strosa runt i vatenparken i kolsvarta mörkret (hade kännts bättre om sällskapet va en stor halvfet rottweilerhane i 75kg´s klassen...)
Ser en svartklädd karl på håll...men det har man ju sett förr iof, så jag promenerar på.....
Precis när vi möts skricker han FAN I HELVETE...rakt ut, gissa om jag fick ståpäls...

Jag blev så j*la rädd, så efteråt tänkte jag vända och springa efter och klippa till han...
Men jag gjorde inte det, kanske lika bra det....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: