2010-01-09
 13:08:55

Host...

Så har då denna förkylning tagit en ny skepnad, övergått till hosta....
Hade väl liksom tänkt att jag skulle bli frisk snart...finns lite jag skulle "behöva göra" kan man säja.
Men helgen går med hiskelig fart iaf, kan ju hjälpa till att huset är fullt förstås, och det var MYCKET välkommet kan jag lova!!!
Känns som jag håller på att bli folkskygg ju....

Sen skulle jag behöva en "sängvärmare"...(fantisera bäst ni vill bara, kom ihåg att ej rumsrena kommentarer går bort....) fryser ju jämt....

                                 En "typ" av sängvärmare...finns många utföranden...
                                       


camilla
PUBLICERAT: 2010-01-09, 20:02:39

Den såg najs ut, sängvärmaren!!


Emma
PUBLICERAT: 2010-01-10, 16:49:55 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Du får ta och krya på dig och så får det bli lite varmare så får vi ut och promenera!! Såg skön ut sängvärmaren! kram


lena
PUBLICERAT: 2010-01-10, 19:53:07

Va trökigt att va sjuk, hoppas du blir bra snart...själv är jag oxå sjuk men btydligt värre än dig haha fyllsjuk...krya på dig..kram kram =0)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: