2010-01-25
 14:32:14

Karlbesök.....

Japp och av en karl som dessutom fick det att hända grejor...det ni, inte så vanligt (i min värld iaf).
Antagligen leder till ännu fler karlbesök...troligtvis redan i morgon
En elektriker....(tänk va hakan ska hänga om det är en hon....)

"Mikael" har varit här (hihihi....)
Och besiktat min lägenhet, och jag är såååå nöjd.
Han tyckte det va lite bråttom att åtgärda det här problemet först...i mitt badrum...


(Ok håller väl med då, full ström i dom tåtarna...inte så bra !!!)


HAN UNDRADE HUR JAG STÄLLDE MEJ TILL OCH FÅ NYTT KAKEL I KÖKET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det va nära att jag hoppade på karln och pussa på han....
"Det såg inte bra ut" tyckte han, men jag tror inte vi ser det på riktigt samma vis....
han såg nog typ det här....


OCH JAG SER BARA DET HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR !!!!!!!!!!

(Grönt som bara f*n....)

Men jag får "nöja mej med vitt"...behöver jag tala om att jag nöjer mej med vad som helst....
Guuud va skönt, sen blir det visst tapeter i några rum, och nya golv...ja va mer kan man begära....typ....INGENTING   !!!!!!!


camilla
PUBLICERAT: 2010-01-25, 15:20:26

vilken tur du hade som fick ett så bra mansbesök :)


Emma
PUBLICERAT: 2010-01-25, 21:17:45 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Wow det finns de som har det bra!! Gratulerar!


Magda
PUBLICERAT: 2010-01-26, 09:46:32 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.commagdalena

Åh vad härligt!!!! Å vilken bra kar det där var.... kan du inte skicka hit honom också jag har en liten lista med saker som skulle behöva fixas. Hahahahaha Grattis :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: