2010-01-27
 20:08:29

KUL......

Jag vill att det ska hända nåt kul...
Undrar ibland om jag är den enda som kan ha såna enorma formsvackor i livet, med så vääääldigt "kort varsel".
Bara under en dag hinner jag gå från att va "rätt nöjd" till att på kvällen må skiiiiit.

Ja jo, dagen har väl i stora drag varit som vanligt, förutom ett sms från en väldigt ledsen kamrat som tidigt i morse misst en nära anhörig...FY FAN VA LIVET MÅSTE VA ORÄTTVIST IBLAND....
Johan har åkt hem till pappa en vecka, tomt.....
Åsså har man betalat räkningarna, inte det mest upplyftande det heller precis....

Men det är väl bara att inse att "this is life"....
(ibland önskar jag att jag levde i en saga...det kommer en prins på en vit springare och "räddar" mej, sen lever jag lycklig i alla mina dagar....)

                                       

                                                      


Magda
PUBLICERAT: 2010-01-28, 08:57:05 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Kan förstå hur det känns att gå från glad på morgonen till piss på kvällen...undrar varför det blir så? Och vart är vår fe som med ett enda sving med sitt trollspö fixar allt som inte är bra?

Äh man får intala sig att det blir bättre snart när våren kommer!

Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: