2010-01-07
 14:28:51

Lättlurad....

Ja... så har man gjort det, igen, struntat i att läsa det finstilta...
"Surfar" ju liksom med Comvic kontant, och jag min ärthjärna trodde ju liksom att, köper jag en refill  som "heter" en vecka...så surfar man ...ja just det en vecka.

Men där sket jag en lök....för sååååååå enkelt va det ju inte, näpp det fanns ju liksom en gräns med hur mycket "bites" man fick förbruka.
Jaaa å en del datatid blir det ju nuf....så dröm om min förvåning när jag ringer Comvic och han talar om att jag gjort slut på min "vecka" på två dar...
Jo, han trodde att jag kanske hade "streamat" mycket...
Och det kanske jag har...om jag bara visste va det var så.....

Sååå dear friends...det blir liiiiite sparlåga nu, åsså ska jag skaffa ett "konto" på comvic så man kan gå in och kolla sin förbrukning, så det blir till åååååå prioritera sitt surfande då.....

Men självklart...försöker med minst ett inlägg om dan, tills jag ser vad det är som drar...med tanke att jag ändock har en och annan som finner lite nöje med att kika in här...jättekul....


Det är full fart i stugan nu, storasyster är här, och "änglasyster"barnen med, hela långa helgen, riktigt trevligt nu efter att ha "legat" i flera dar...hoppas det kan hjälpa min sömn lite också...den är riktigt usel just nu....

Min "änglasysters" små prinsessor....


Till Mia: sockorna är köpta på cubus
Majsan:det räcker med nån kommentar ibland...det va inte meningen att "skrämmas"


Maya Melissa Arfvidson
PUBLICERAT: 2010-01-07, 20:18:10 | URL: http://mayamelissa.blogg.se/

Usch sådär brukar det vara. Händer mig ständigt, man blir lurad av allt.


camilla
PUBLICERAT: 2010-01-08, 15:16:34

Haha, det hade lika gärna kunnat vara jag !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: