2010-01-14
 16:40:54

Snabbaryck.....

Sart slut på "comiqkontantsurfen" igen..så jag hoppas hinna med ett litet inlägg iaf.
(har beställt, så det är på g med ett riktigt....)

Sovit gott inatt...YIPPI !!!
Kan nog ha med gårdagens "fullfartdag" att göra.
Jobbade 9-16...red 17-18...åt...duschade...försökteläggainkortpådatornutbrott...spikmatta...over and out !!!
Riktigt najsig dag, välbehövligt efter tio dagars "snörvelsjuka".
Premiären "till häst" gick riktigt bra, inte alls fööööör ont "nånstans"...

Kom på en sak när jag åkte till jobbet igår...bommarna gick ner...å ja, jag va lite sen...

                             

MEN... det är ju mitt val att använda dessa minutrar till att antingen få ett hysteriskt utbrott, på nåt som jag ju inte kan påverka alls.....
Eller använda tiden till nåt sunt ist....
Stereon på högsta volym och låta tankarna fara långt långt bort...testa nästa gång !!!!!


Anna
PUBLICERAT: 2010-01-14, 21:00:42 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Mjooorrruuuuuuuu! Såklart man ska myspysa så mkt man kan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: