2010-01-21
 12:45:34

Tänker...

Å tänker, å tänker...alldeles för mycket, tror jag dessutom...
Tänk (se nu gjorde jag det igen...) att det ska va så förb svårt att tillåta sej själv att "må bra".
Jag mår väldigt bra just nu !!!
MEN...jag vet att anledningen till mitt "måbraande"  stör...........Vem ska jag då lyssna på, mej själv el andra...jag vet att svaret är givet, men ändå ska den finnas där den där gnagande känslan...
Herregud jag är 40 !! år och kan fortfarande inte tillåta mej själv att bara...tänka på mej själv.
Varför är det så ???
Tycker väl att allt man har tagit sej igenom i livet borde "betala tillbaka "sej liksom...
Svammel, svammel...

JAG MÅR BRA NU !!! OCH DET TÄNKER JAG  TILLÅTA MEJ ATT GÖRA ..................SÅ DÄ SÅ !!!!

                                         


                                   Tycker att det är min tur nu.....................................


Emma
PUBLICERAT: 2010-01-21, 14:29:19 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Det är klart man skall tänka på sig själv, det måste man! Men ibland kan det vara svårt speciellt som man alltid ska ta hand om alla andra och vara "snäll". Men den man är minst snäll mot är ju sig själv... Tillåt dig själv att ta hand om dig och må bra, det är du värd! Kram


lena
PUBLICERAT: 2010-01-21, 14:30:42

Såklart du ska tänka på dig själv nu..det är din tur att njuta & må bra..ha det så härligt!!!kramiz..<3


camilla
PUBLICERAT: 2010-01-21, 16:31:52

SJÄLVKLART ska du lyssna på dig själv och tillåta dig att må bra. Den som stör sig, låt det va den personens problem. Du är värd allt gott här i livet.

kramar


Mia
PUBLICERAT: 2010-01-21, 19:05:51 | URL: http://mmiiaa.blogg.se/

You go girl! Fuck the rest ;)


Majsan
PUBLICERAT: 2010-01-22, 08:09:55

Ett typiskt vanligt syndrom men jag önskar dej allt gott.LEV & NJUT!!!



Kram


Anna
PUBLICERAT: 2010-01-22, 14:13:45 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Mmmm i sure hope so!!



Va med och tävla nu sis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: