2010-01-03
 08:42:13

The end.

Aningen drastisk överskrift kanske, men det är inte mer allvarligt än att det är veckan som gått, som är över...
Det är SÖNDAG...är det inte nå speciellt med denna dag ? det är liksom en trökdag...på nåt vis !
Återstår att se om dagen blir ett undantag...

Ska väl om en stund ta mej ut på min "kupolenrunda", och då handlar det inte om shopping utan det är min "hundpromenadväg"...

F.ö känner jag mej som ett sprängt sk*thus idag...i halsen känns det som jag skulle ha ätit taggtråd...och hela kroppen känns dom den skulle gått genom en stenkross...

MEN NÅNTING SÄGER MEJ ATT IAF TVÅ AV "OSS" SOM VA MED IGÅR, MÅR ANINGEN VÄRRE...

Det blev RÄTT sent igår, åkte hem vid tvåtiden...(konstigt hur man nästan kan känna sej "fyllsjuk" fast man va spiknykter ...måste va ovanan att "nattsudda" så här)
Som vanligt alltid lika kul att träffa "gamla goingar"!
Lite trökigt bara att man inte kan sova liiiiiite längre, iaf ibland, men trots att klockan nästan va tre innan di blå trillade ihop, så va jag vaken kl åtta...

Så det får bli en slappardag...

                                     

                                     Have a nice day.....


Anna
PUBLICERAT: 2010-01-03, 11:19:56 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Kasnke jag som smittade dig med min bacill...nu har jag typ tappat rösten efter att det halsonda gick över!

krya på dig! kram


camilla
PUBLICERAT: 2010-01-04, 20:25:39

Det var inte en av mina piggaste dagar.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: