2010-01-11
 12:15:20

Tro mej....

Jag vet vad det betyder när man har det tufft i livet...en av mina goaste och finaste vänner nånsin har det tufft nu...och jag kan säja att jag verkligen vet hur jävla skitorättvist livet kan vara...
När nån man älskar...måste drabbas av den för*****de cancern...så  Camilla den här är till dej...

                              För det är just va man behöver....i massor..... 
                                       
                                    Finns för dej....ALLTID glöm inte det  


camilla
PUBLICERAT: 2010-01-11, 17:39:56

Tårarna rullar när jag läser vad du skrivit,sååå fint. Du om nån vet hur det är. Tack för att du är min vän Lillis.


Emma
PUBLICERAT: 2010-01-11, 17:41:08 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Ja om inte du vet hur det är att ha det tufft så vet nog ingen det! Men du är starkt och övervinner hindren och det som är jobbigt.. Du är en riktig fighter! Kram


Anna
PUBLICERAT: 2010-01-11, 21:53:28 | URL: http://annacondas.blogg.se/

FY FAN.....Är typ det enda jag kan få fram...



Många kramar till Camilla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: