2010-01-01
 08:37:41

Trött ???

Antar att det finns en å annan som är liiiite trött idag !!!
Jag määä, men inte för att jag partajat hela natten, nej då präktiga jag har just avverkat 111 timmar på jobbet...på tio dar, jag vet att man inte får bragdmedalj av det, men liiiite medlidande vore ju på sin plats iaf...

                                                 

Jaha så nu kan vi börja...tulla, och peta, på 2010...tycker faktiskt att det känns rätt spännande har ju liksom bestämt mej för att detta ska bli mitt år!!!
Och jag har ett projekt på G...redan !
Skulle bara behövt en "händig" man, alternativt en rik man, jag behöver nämligen ett "sängskåp"...
Och vi snackar inte "nattygsbord"....utan typ nåt sånt här.....

Som ska bli en sånhär...

Dte är just precis va jag behöver ....en händig rik man och ett sängskåp,det kan väl inte va för mycket begärt !!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: