2010-07-21
 21:04:58

Ändrade kurs....

Jahaja....det bidde ingen "Rigatripp", det bidde nåt mycket bättre....
Vi packade bilen med div nödtorft å for till skogs istället.
Tänkt att det kan va såååå himla skönt å tillbringa några dagar ute i skogen...(el ja vi bodde ju såklart i en stuga.)

Bara "vara"...fiska...bada (iaf jag, som inte är en badkruka ....) hann med både kvälls, natt, å morgondopp...
Va ut på en "lättare" skogstur efter jakt på "guldet" som börjar dyka upp, har ju liksom ANINGENS ormfobi ....ryser bara jag skriver ordet....OCH NATURLIGTVIS LÅG DET ETT ÄCKEL DÄR....
ok då...den va död, men lika äcklig för det !!!!

Svårt å få ner allt i ord...är ju liksom mer en upplevelse, men lite foton kan jag iaf dela med mej av...dessvärre är varken jag el "sällskapet" älskare.... (hehe) av att synas på kort, så det får bli omgivningen ist...

"Bostaden"


Stranden....


"Mys", fiske, fika...ja helt enkelt en brygga....


Fanns ett å annat mystiskt skogsfenomen....


Som sagt....


Lite grillning....


"Guld"tillbehör....


Resultatet...mysigt värre


Vi hade lite sällskap...av familjen "fågel", men om nån nu trodde
att dom bodde i holken så trodde ni fel, vem behöver lyx......
När det finns en hemtrevlig hink alldeles ovanför....



Känns som jag skulle kunnat stanna i en evighet......................


Anna
PUBLICERAT: 2010-07-21, 22:04:18 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Å va det där ser mys ut! :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: