2010-07-05
 07:52:09

Lazy...

Jaaa, så va den äntligen här den underbara SEMESTERN !!!!!!
Kan lova att det blir en å annan lazy day, det är iaf planen närmsta veckorna, förhoppningsvis massor av sol, å det ser ju rätt lovande ut framöver....

Lugnet har infunnit sej i stan, antar att dom flesta festivalare är rätt trötta å nöjda, låg/satt människor överallt igår, å jag kan lova att långtifrån alla såg pigga ut....

Gjorde ju själv "festivalpremiär" i år, å det va helt klart en upplevelse kan jag lova...
PÅ ALLA VIS !!!! Säjer bara majjjj gadddd va folk !!!
Vi va där på lördagen när den så omtalade Jay-Z va där (personligen hade jag aldrig hört talat om människan innan....) och John Fogerty, den sistnämnda va helt superbra !!!!!
Man gissade att minst 35 000 va där den kvällen, behöver jag säja att det va lite trångt !!!!
Nja vet inte precis om det blir nå mer för min del, men man ska ju aldrig säja aldrig.....


                         


Lotti
PUBLICERAT: 2010-07-05, 09:15:49

Vilken fin sida du har gjort! Ja nu njuter vi av semestern!!!


Mor
PUBLICERAT: 2010-07-05, 09:59:21

Snygg blogg.Är det Anna som har varit i farten?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: