2010-03-17
 11:12:13

Akuten inatt...

Har varit på akuten inatt, hade visst brutit armbågen, va där med nån "typ av" tränare (manlig sådan)...herregud tur att det bara va en dröm, tror jag låg lite illa....
Kan ju bero på att jag sovit på soffan (på jobbet).

Men idèn va inte så tokig, känns som jag både skulle behöva en tränare...och lite vård.
En tränare som kanske kan tala om att om man överdriver som helt otränad, får man till slut ont...nånstans...som nu !!!

Har ju varit väldigt ihärdig med mitt promenerande (luktar nästan lite skryt..eller ?) och det har nu gett resultatet: ont i en höft, och framsidan på underbenen, heter det så....(smalbenet)
Sååå där kom den vårdande delen in...lite massage kanske...
 Frågan är ska man fortsätta el kanske vila en dag...hmmmm

Ja som sagt, har ju tillbringat föreg dygn på jobbet, så nu är man lite ledig tills på måndag då....
Känns juuuu helt ok faktiskt !
Helgen kommer att avverkas i full fart (gissar jag), eftersom jag ska ha ett litet bustroll här fred-lördag, Albin (som jag ju är "bonusmormor" åt) kommer, längesen nu....

                               Albin....(sicken skärpa på fotot....)
                              


lena
PUBLICERAT: 2010-03-17, 17:00:27 | URL: http://my-mindfulness-life.blogspot.com

Så du ska ha godingen på besök i helgen..härligt!!Mannen i drömmern kanske är tränaren på Svea haha, han kanske gjorde större intryck än du vill inse: )) Ha en härlig helg..kram kram :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: