2010-03-22
 16:32:34

Det kollektiva....

Ja i morse va det dags igen, att åka buss...lika äckligt den här gången.
Ja tycker ju liksom inte att jag är en kräsen person egentligen, kan det va så att man med åren har blivit bortskämd(som inte "behövt" åka buss på många år), eller är man bara extra petig ???

Personligen kan jag få nojjjja över att det tex luktar illa ur munnen på mej....men det verkar folk bry dej alldeles f*n i  på bussen....man hostar å snorar å andas rakt i ansiktet på folk...ja visserligen va bussen fullproppad, så....det kan ju va svårt att inte andas en hel resa.....
Jag ska skärpa mej å inte va så petig nästa gång....lovar....

Jag tar på mej mina lurar ist å låtsas att jag är "nån annan stans" och lyssnar på världens bästa låt...ja jag vet att jag är en tönt men det gör inget.... http://www.youtube.com/watch?v=yPqU_we3izs såååå bra !!!!


Camilla
PUBLICERAT: 2010-03-22, 18:52:48

Tycker oxå det är en bra åt :)


Alexandra
PUBLICERAT: 2010-03-24, 03:26:58

Hahaha! Visst är det härligt att åka buss?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: