2010-03-20
 17:40:54

Mmmmmmmmmmmm.....

Majj gadd vilken dag, solsken, värme, alla "barnen" här...ja åsså storasyster...
Den lille huliganen har inte alls varit nån huligan, han har varit en riktig drömprins....
Han va liiiite långhårig när han kom...

                  Men bara lite.....
                 

                 Men efter en tur med saxen sååååå.....
                
                
                 Sååå go....
                 

Det blev en liten tur till vattenparken för lite matning av änder, å dom har nog fått mycket mat idag skulle jag gissa...en å annan där å mata.
Men det är ju viktigt att man provsmakar det man ska bjussa på såklart....

                 Mums....
                

                 Många ändor vare.....
                
                 
                 Johan Alva och Albin
                 

                 En ända ...i närbild...
                

En toppendag igen, vårkänslorna bara spritter i kroppen...sen blir det tomt, när alla åker...men jag behöll Johan kvar...så jag blev inte heeeelt ensam...
Nu åker saxen fram igen, sonen den här gången, sen blire lite myskväll....
Bara söndan kvar på denna helg...men det gör inget för jag längtar redan till nästa...


camilla
PUBLICERAT: 2010-03-21, 18:47:48

Inte visste jag att du kunde klippa. Tar du mig oxå nästa gång? Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: