2010-03-18
 08:29:09

Ont det gör ont....

Kan det va åldern ??? Aldrig !!!!
Men lik förb gör det ont i höften som bara den.
Och ändå va jag på väg att göra bort mej riktigt rejält igår, tänkte åka och rida...hallå hur dum får man bli !!!!!!!!!!!!!
Får nog tacka Mia för att hon inte hann ringa mej, annars hade jag nog försökt ....
Men jag bestämde mej iaf för att åka till stallet å bara insupa den underbara atmosfären, och träffa lite kompisar är ju aldrig fel...

                               
                               Fina "stallhästen" Sonja...min favvis !!!!

                              
                               Åsså Mias fiiiiina Willy....

Det är verkligen nåt speciellt med dessa otroligt vackra djur......

Såååå va ska jag hitta på nu då, är ju liksom nästan iaf på väg ut på promenad...vet ju inte va som är bäst liksom, ska man ta det lugnt ett par dar ?, eller ska man "köra på" bara....funderar en stund då......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: