2010-03-30
 07:14:34

Paus

Har noterat att det är mycket/många som har tagit en paus, vänner, bekanta, min blogg...
Hur gick det till ???
Tror jag vet...den stora gula tog ju tydligen också time out, tog liksom musten ur vårförhoppningarna ur många av oss, även om alla vet att det blir så typ varje år, klen tröst men dock sann...

Såg att några va liiite nyfikna ang mina helgbestyr... hehehe kan ni gott vara...
Kan säja att helgen har varit toppen på ALLA vis, det kan nog finnas hopp...ja det finns det ju förvisso alltid, men det känns liksom liiiite närmare på nåt vis...och ja...änglar finns, har "hittat" en av dom....till DEJ...

Känns som lite "töntvarning" det här, men det bjuder jag såååå gärna på....är det inte det bloggar är till för lite, att man ska gå in å fnysa lite åt det folks inlägg....
Det är ju frivilligt... att läsa...

Herregud, sitter jag som vanligt och ber om ursäkt för va jag skriver på min egen blogg...f*n va typiskt mej...mer bekymrad för va "ni" ska tycka än va jag själv har lust att skriva om, MEJ i ett nötskal antar jag...nu blire lite arbete....

                    HÄVV Ä NAJS DÄJ...........................


petra
PUBLICERAT: 2010-03-30, 13:43:48

Jag hoppas o tror att jag vet lite hur du spenderat din helg o med vem:)


Magda
PUBLICERAT: 2010-03-31, 08:41:44 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Allt och alla kanske tar en liten powernap/pause inför den kommande våren.



PS: Ja jag är väldigt nyfiken! ;)



Du får ha en superskön dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: