2010-03-02
 20:34:30

Premiärlejon...

Ja det närmaste man kan komma med tanke på överskriften, är väl att man är född i stjärntecknet "lejonet" premiärer är det dåligt med...i allafall dom "flaschiga" där det minglas med champagne å snittar....
Men ikväll har jag mitt eget premiärpartaj (på jobbet dock...) men jag fåååår ju titta på tv på arbetstid...nån champagne blir det inte, å inte snittar heller för den delen...

CocaCola light å smörgåsrån...duger finfint det

Och om nån skulle ha missat vad denna högtidliga premiär handlar om, kan jag bara tala om att det såklart gäller ....................
            


                                               

Efter det är det premiär på en helt ny serie som jag tror blir en favvis det med ...härliga tisdag !!!


Magda
PUBLICERAT: 2010-03-03, 11:17:36 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Så vi har längtat efter dessa premiärer! Wiiiii :)


camilla
PUBLICERAT: 2010-03-03, 12:55:11

Tacka vet jag Glamour :)


lena
PUBLICERAT: 2010-03-03, 13:19:22 | URL: http://my-mindfulness-life.blogspot.com

Äntligen dax yes nu blir Tisdagarna heliga...snor bilden till min blogg...puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: