2010-03-07
 15:02:07

Skam på torra land...

Sådärja...nu har jag lagt ner mitt tittande på Let`s dance..på riktigt !!!
Visserligen såg jag inte hela dansen...men det är heeeeelt omöjligt att dom (såklart Stefan Sauk...) kan ha varit sämre än Willy....vägrar, skitprogram, det ska väl va dom som är sämst som ska åka ut....

Kom inte med nåt trams att "det ska ju va så för att bli bra tv....osv" det är bedrövligt.
Får nog gå till doktorn på måndag för att få lugnande utskrivet om jag ska komma ur detta trauma...

Jaja hursom...kvällen började iaf bra...hem till Camilla på middag, helt suveränt gott å såååå fint fixat å donat, puss vännen...
"Råkade" va bjuden på en till "tillställning" samma kväll så jag blev inte så långvarig, men jag tror inte det va "no hard feelings" händå......

Sååå det va den helgen det...dags att grabba tag i en ny vecka då...på`t bara !!!!


camilla
PUBLICERAT: 2010-03-08, 08:49:50

Puss tillbaka vännen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: