2010-03-10
 07:26:23

Skit...

Happ, hade formulerat ett finfint inlägg, som jag sullade bort, så egentligen borde jag inte skriva nå mer, suuuuuurt !

Jaja va väl nåt i stil med att, näää inge SVEA det lägger vi ner, räcker med mitt promenerande tycker jag, gratis å friskluft på köpet, har sovit på saken så nu va det klart !!!

Ska hämta Johan idag efter skolan (hoppas man får ha bilen då....).
Fundrar på att ringa till Lerbäcken och kolla om jag kan få rida lite ikväll...länge sen nu känner lite abstinens...

Men först en förmiddagspromenad, och kolla om det finns tid i tvättstugan....


Emma
PUBLICERAT: 2010-03-12, 14:05:42 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Annars kan jag varmt rekommendera Friskis och svettis! Jag gillar både gympan och gymmet, så finns ju även spinning men det är tyvärr inget för mig.. Men som sagt promenader duger fint det, både motion och frisk luft kan inte bli mkt bättre! =)Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: