2010-03-11
 07:20:23

Sunshine....

Hoppas...(och f.n ser det ju lovande ut) att det blir lika fint väder idag, när sonen ska ha friluftsdag.
Det bär av till bergebo för skid & pulkaåkning.

För egen del är det rätt spikat schema idag...skjutsa till skolan...hem för lite uppfräschning...P-möte...hoppas på en liten fika med en arbkamrat...hämta sonen...till Falun...hämta "Änglasysters" barn på dagis...till mamma och fira hennes födelsedag...hem å göra sista fyra matteläxatalen med sonen...åsså kanske andas en sväng, blev anfådd bara av att skriva, hur ska detta sluta och vart ska jag få in min dagliga promenad ????
Shit jag behöver fler timmar idag, nån som har över, betalar bra....

Jag och sonen fick för oss att vi skulle va lite kreativa igår, eller rättare sagt "han" tyckte...jag hade ju fullt upp med datorn...usch det där lät inte så bra, men tyvärr sanning ....
Vi lyckades iaf knåpa ihop nåt...men gadd sicket kaos...

                           


Har gjort en annan "mindre" underbar upptäkt nu så här när våren börja smälta lite snö....
Och det är ju ingen nyhet att "Det som göms i snö kommer fram i tö"...
Hon som bodde här före mej hade (också) hund, och den fick nog uträtta sina s.k behov här på gården ser det ut som....
Trevligt jobb, sanera från hundskit, kanske kan bjuda hit lite folk som vill hjälpa till...så bjuder jag på mat sen ...eller ????
Om intresse finns så anmäl er gärna...hoppas inte bloggen brakar av alla anmälningar bara....
FY F-N VA SNUSKIGT...........


camilla
PUBLICERAT: 2010-03-11, 20:14:46

Jag anmäler mig till skitgörat :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: