2010-05-15
 06:56:54

All by my selfe...

Förutom några morgonpigga fiskmåsar, tror jag att jag är rätt ensam om att vara vaken 06.20 en lördagsmorgon...ja nån går väl säkert upp å gör morgonpinken, men kryper säkerligen tillbaka till sängvärmen igen...

Men för mej är det kört, är jag vaken så är jag vaken...trökigt, önskar att jag också hade den förmågan,att kunna sova riktigt länge... ja förvisso händer det ibland, men det är alldeles för långt mellan gångerna....

Har lyckats toka till det med en riktigt dålig vana.. el snarare ovana..*ovanligt*
För ett tag sen fixade jag ju liksom "ner" min säng (haft den i vardagsrummet) eftersom dootra bor hos sin boyfriend numer, så jag liksom ärvde hennes rum kan man säja...
Hade förhoppningen att kunna sova lite bättre...MEN !!!

NU SOVER JAG I SOFFAN UPPE I VARDAGSRUMMET !!!!!!!

Hopplöst fall, ja det kan nog va så.
Man även om jag bott här nästan ett halvår (gadd va fort tiden går...) så känner jag mej inte riktigt "hemma"....och det bättrar ju säkert inte på mina odds för en bra sömn...

Nåja...va är väl en bal på slottet...
Idag ska jagiaf på lite kalas på em...ska fira Albin som fyller två år !!!!

                            


Anna
PUBLICERAT: 2010-05-15, 10:24:09 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Hälsa grattis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: