2010-05-06
 19:33:10

Oj oj oj...

Det va visst ett tag sen "nån" va in här å kladda....
Ja denna "nån" har jussom lite hjärntorka och skrivkramp, sen känns det alltid lite trökigt att man alltid blir sugen att skriva när man känner sej lite "nere"...

Men det kan ju va så (iaf för vissa av oss) att vi ska bita ihop å det ska verka så j-la bra allting, fasst man egentligen bara skulle vilja bryta ihop i en hög ...då känns det lite bättre å skriva lite, ist för att bara gå å gnälla...så det gör jag här !!!!

Är nära ett s.k minnesdatum igen och jag har kommit på att det påverkar mej väldigt mycket...går in i nån typ av "funderartrans" som jag inte bara skakar av mej som en blöt hund skakar av sej vattnet...
Dessa stunder känner jag mej ensamast i heeeela världen också, separationsångesten är värre än nånsin...

Men...det finns  "ljusglimtar" såklart,speciellt en
En som alltid får mej på bra humör...får mej att skratta...alltid tänker possitivt...är snäll...hjälpsam...glad ...trevlig...kramig..."busig", är så tacksam att jag genom "slumpen" fått lära känna denna person...kan det va så att 2010 kan bli mitt "turår" hoppas !!!

Och jaja..det är väl den s.k underbaratidenimånaden på G också...det gör ju alltid så att man blir på sååååå j-la bra humör, tjock, ful ,fet ,å lite finnig...


Emma
PUBLICERAT: 2010-05-06, 20:14:57 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Ja det är lite lustigt att man alltid känner ett behov av att skriva då man är nere eller nåt jobbigt hänt.. Men jag tror det är bra terapi, kanske inte alltid så kul att läsa för andra men då får de väl låta bli! Jag håller tummarna för att 2010 blir ditt år ( och mitt! :) )Kram


camilla
PUBLICERAT: 2010-05-07, 22:16:52

Jag håller på att det är ditt å mitt år i år!

Känns ibland som att det lika gärna kunnat vara jag som skrivit i din blogg, tjock, fet ful osv...

Pöss på dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: