2010-05-28
 15:44:21

Prestationsångest....

Det är dags nu...att börja "tävlingen" med grannarna...vem har den mest välklippta gräsmattan (dvs vem hinner först ut på lördagmornarna bara för att irritera alla som ev vill ha sovmorgon...), finaste plomsterprakten, kanske en fontän eller varför inte en fiskdamm med guldfiskar...

Ja you name it, men liiite så tror jag nog att det är, även om ingen vill erkänna det !!!
Jag har ju liksom en egen liten plätt att sköta nuf, och jo då jag tror det ska finnas nån liten klippare i nåt förråd, har bara inte brytt mej ännu....

och för den delen tycker jag nog att det är lite gulligt ändå...


jag lät alla mina maskrosor finnas, fast jag vet att dom kallas ogräs....


Magda
PUBLICERAT: 2010-05-30, 16:30:20 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Äh lite maskrosor gör väll inget de lyser ku så fint så! ;) Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: