2010-05-11
 07:53:43

Tänk....

Tänk vilken tur det är ändå...att humöret kan ändras så fort, ja ibland räcker det att vakna på morgonen å fått en kommentar på sin blogg, och dessutom en liten sång medskickad...http://www.youtube.com/watch?v=Rwmb7pbXSnU&feature=fvst älskar ju den här musiken...ljuset i slutet av tunneln...tänkvärt så det förslår TACK (och kul att du kikar in ibland).

För att inte tala om alla fina sms jag får nuf... tack för att du finns !!!!
Såna "småsaker" är guld värda för mej...

Har förresten gjort mej av med ett "beroende" i dag, ja vissa av dom kan man ju på ett enkelt sätt faktiskt bara trycka på "avsluta"...önskar ju att alla dåliga vanor va lika enkla att sätta P för...
Men fan... va bra med dom man kan jö så med då !!!!!

Det handlar om "Vilda webben"...skaffade den för skojs skull, å skoj va det...både alla trevliga å roliga människor jag faktiskt kommit i kontakt med (kan rekomenderas för er som "letar"..) och långt ifrån alla handlar om dejting...men visst handlar många just om det också, annars skulle jag ljuga !!!

Har faktiskt träffat "någon" där...men har ändå varit in å snokat rätt ofta, vet inte riktigt varför ???
Antagligen  är det nyfikenheten...den där  nyfikenheten om man är intressant på "marknaden"...
Men jag behöver inte veta det längre...
Och faktiskt va det en villt främmande människa som skrev till mej igår och frågade "Hur går letandet ? hittat den stora kärleken ? antagligen inte eftersom du är kvar här...."
Sååå i morse gick jag in och tryckte på "avsluta medlemsskap" sådäså !!!!

Ja ja jag vet att jag är 40 år !!!
Låter säkert jävligt tramsigt det här men som vanligt är det ju frivilligt att läsa...
Och min blogg handlar ju liksom om mitt liv, lite det som är poängen...


Anna
PUBLICERAT: 2010-05-11, 10:17:19 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Ååååå vilken mysig låt!!!!!



Ja pröva polkan du, såååå god!



kramen


Anna
PUBLICERAT: 2010-05-11, 10:19:10 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Å du...för att lägga in videon trycker du på html knappen..klistrar in koden där och trycker på uppdatera. Vips så har du lila filmrutan i inlägget! :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: