2010-11-30
 07:58:11

-14...

Det är kallt...tycker synd om "liten" son som måste stå å vänta på bussen, hoppas chauffören ser honom bara...det är ju så mörkt...

Hoppas alla hade en trevlig första advent, själv va jag ju i kyrkan (med jobbet) och fick mej en liten andlig dos......känns alltid mäktigt i kyrkan...väcker många minnen gör det ju också såklart...tänker mycket på min saknade syster just nu,  för att det snart är jul, julen va väldigt speciell och viktig för henne....

Jag saknar fortfarande min "finaste" sååååå himla mycket också...ska det aldrig gå över...
"Vet" att "folk" säkert tycker det är dags att svara -Jo tack det är BARA BRA !!!!!
på frågan...- Hur är det och hur mår du ?...känns tyvär som det är långt kvar dit......

Har ingen lust att fira jul heller...men eftersom jag har sonen så är det ju såklart ett måste...
Åsså kommer nyår...när alla ska fira med middag skumpa party, eller bara mysa och fira med nån man tycker mycket om...you name it...hade en liten förhoppning om att fira lite så i år jag med...men det blir sällan som man tror...

Ja som ni märker sitter den på sin plats ännu "BITTERFITTSKOSTYMEN"...
Vet inte riktigt hur jag ska bryta detta, det är ju liksom ingen dröm att gå runt å må dåligt...å tycka synd om sej själv så här...det suuuuger en jla massa energi kan jag lova...
I går lyckades jag iaf med konststycket att inte skicka ett enda sms...vilken bedrift va...

Hoppas, längtar, och ser fram emot...att få bli...bara jag igen...typ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: