2010-11-27
 06:30:51

06.02

Det är lördag...kl är som rubriken tyder "typ" sex...
Det är mörkt, kallt, tyst, det är då det är som värst....
Det brukar va andra el tredje gången gångens "vakenperiod" under natten...och den som är mest tankefylld...

Det är då jag känner att "kostymen" fortfarande sitter på, den är trång, den skaver, å trycker...
Dragkedjan har liksom fastnat i halsen, den går inte att dra ner...
Det är just nu min högsta önskan...å känna att jag kan dra ner den bit för bit...å få åla mej sakta men säkert ur denna fruktansvärt obehagliga..."BITTERFITTSKOSTYM"...

För den delen är jag lite förbannad på datorer...och mobiler...tror det är dom som hjälper till att göra oss känslokalla...
Det är så enkelt å bara skriva en "fras"...för man behöver ju liksom inte se den som läser...och då behöver man ju inte heller konfronteras med ev känslor...

"Glöm det här nu och gå vidare, jag kommer inte att ändra mitt beslut"....

"Beslut"...låter så enkelt...det är därför jag känner mej så besviken tror jag....
Alla fina å gulliga ord..."Du är bäst"..."Tjena snygging"..."Älskar dej" (så gott som alltid sagt via sms, även från mej...)...å alla superbraiga upplevelser....
Förstår ändå inte att man bara kan "Ta ett beslut" sen är allting över.......

Men som sagt...så länge man stannar bakom tekniken blir det nog allt enklare...
Att slippa konfronteras...kanske mest med sin egna känslor egentligen...

Jaaaaaaaa jag får väl sitta här å va bitter ett tag...å vänta...på min prins...för jag tror ju på hoppet...att det kan finnas en till...kanske, ev...eller inte......


Emma
PUBLICERAT: 2010-11-27, 15:24:50 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Klart det finns en ny prins där ute någonstans! Jag själv letar ju oxå och har gjort det länge, men jag är helt överygad om att han finns där nånstans.. :) Din prins finns där ute Lillis jag vet det och du kommer hitta honom till slut! <3 Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: