2010-11-23
 07:52:02

Främmande...

Fick ett sms inatt...
Hoppade till, kastade mej på tfn.........som inte alls innehöll nåt sms

Somnade till slut om...
Men istället fick jag främmande, "han" va tung, låg "åvanpå" mej, gjorde så det blev svårt att andas, kändes som en brottningsmatch innan jag till slut fick iväg honom...
Jag har haft honom på besök förut nån gång...men då va han inte lika stark...
Han har ett namn....jag vet det nu....ÅNGEST.... inget vidare bra namn, å vidare trevligt besök heller för den delen...

Åååå jag skulle bara vilja att allt detta tog å försvann...det tar så mycket kraft...vill så gärna få den tillbaka...kraften....är det för mycket begärt, väntar å ser om gårdagens bön gått fram...


Ulrica
PUBLICERAT: 2010-11-23, 12:10:33

Det är på gång nu vännen.. hoppas promenade gjorde dig gott...



kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: