2010-11-06
 08:01:25

Morgonstund...

Nog stämmer ordspråket "Morgonstund har guld i mun", för min del är det så....
Det är tidig lördagsmorgon...solen är på väg upp...himlen är blå...å det är nästan minusgrader ute...det är tyst å lugnt....hjärnan är så där full av tankar...

Ser ut att bli en riktig toppendag....
Och oavsett...blir det en riktigt bra dag,jag och Emil beger oss till Sälen , spenderar närmsta dygnet där...det utlovas en stor sol så vi hoppas på lite utevistelse....

Skulle ju ha varit till graven....det är ju så fantastiskt vackert där den här helgen, men jag tänder ljus nu ist...å ägnar min saknade/älskade syster en extra tanke  miss you....

Glöm inte å kramas å mysa i helgen...det ska iaf jag göra....

                                                      Morgonmys....................
             


Anna - Mamma till Kevin
PUBLICERAT: 2010-11-06, 13:57:19 | URL: http://[email protected]

åååå ha så himla mysigt nu!!!



kramen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: