2010-11-21
 10:01:15

Rubrik...

Behövs väl ingen rubrik egentligen....den stämmer ju oftast inte med innehållet i alla fall...
Å innehållet...tro va det ska bli...det är söndag idag, så mycket vet jag...å att jag skulle ha jobbat idag vet jag också...men det "blev" inte så.....

Det är väldigt tyst...å det blåser lite ute...å på tv`n kör "skrattmaskinerna" sitt race...
Jag hoppades i morse att jag bara hade drömt...men...så va det inte...

Jag måste nog limma fasst tummarna i handen idag...dom här så vana att skicka sms...men det får dom ju inte göra längre nu...inte "såna" sms iaf...
Åsså dom här jääävla tårarna som aldrig tar slut...

"Ikväll ska jag stänga dörren och bara tänka på dej...undrar om ensamheten hittar mej ändå..."


Petra
PUBLICERAT: 2010-11-21, 13:17:00

:( Kramar om


Emma
PUBLICERAT: 2010-11-22, 19:47:51 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Bamse kram till dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: