2010-11-30
 10:25:26

Slutar att mata....

Vissa saker är man egentligen vääääl medveten om !!!!
Men det liksom måste till att nån "väcker upp/bekräftar" det medvetandet lite...
ibland....
Jag har en vän...som är bra på sånt...väcka upp...och hon sa nåt till mej som är sååå sant...å som jag ju vet...klok som jag är ...jag också.....

Hon fick mej att inse att...så länge jag "matar martyren" inom mej kommer den att finnas kvar där...
Kan det så att man börjar komma till "insikt"...börjar banne mej tro det...

Hursomhelst så är det då för väl att man har så många ooootroligt bra människor omkring sej när livet är piss...alla !!!!! är sååå snälla å vill så väl....TACKSAM...känns nästan "futtigt" men jag hoppas ALLA tar åt sej.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: