2010-11-23
 14:30:29

Snålblåst....

Tänk att ibland känner man inte kylan...även om det är minus fem grader...å snöar småspik....
Om man bestämt sej för att man ska "terapigå"...gjorde det idag...1 poäng till mej....
Passade på att gå en liten omväg, när jag ändå är på g...lite typiskt "Lillissyndrom".... så det blev nog nästan en "enochenhalvtimmesprommis"....


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-23, 16:22:23

Bra kämpat vännen!!

Det var skönt att höra att du har kommit ut på promenad idag, du blir starkare dag för dag, men kom ihåg, det tar tid och det är jobbigt jag vet...

Men du kommer att klara detta gallant även om man inte tror det, men det gör du...

Jag finns vid din sida, bara att ringa mig, även mitt i natten (när djävulen kan man kalla den) kommer...

Finns alltid här för dig, tycker om dig så otroligt mycket...

Du är världens bästa, goaste, finaste person jag känner... Fina du.... <3

Många varma kramar till dig från mig....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: