2010-11-22
 23:15:05

Va faaan...

Va håller jag på med...blir så förbannad...på mej själv, klarade inte denna dag utan skicka iväg ett sms....hade ju lovat mej själv det !!!! Å inte bara mej själv....
Sen när jag skickat ångrar jag ju mej, nervärderar bara mej själv...va är det jag tror jag ska få för svar....enkelt...

-JAG HAR ÅNGRAT MEJ...SNÄLLA TA MEJ TILLBAKA !!!!!!

Men jag veeeeeet ju att det aldrig kommer att hända...
Kan man tappa bort sej själv så himla mycket... kan nån hjälpa mej att leta....
Kanske behöver en smäll på käften...men det är ju det det känns som jag har fått redan....å det svider....

Ber en kvällsbön: Gode gud...ge mej styrka...(och gärna en snöskyffel, för det har jag ingen)...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: