2010-10-13
 19:56:46

Ännu en ängel......

Våran första kontakt va inte precis den bästa...vi hamnade i "luven" på varandra...
Pga av en skitsak, bitterheten låg å grodde ett tag...
Dessutom bodde vi grannar, kändes lite tokigt.

Men...sen visade det sej när jag skulle börja rida att du red i den gruppen...eftersom vi är...var...två vuxna människor så självklart pratade vi ut om saken, å samåkte ist...

Efter ett tag slutade du rida...å vi fick höra den glada nyheten, att du va gravid..
Dessvärre höll den glädjen inte så länge...den vidrige "parasiten" cancer...hade drabbat dej !!!
Vet att du kämpade tappert...å jag gläds åt dom stunder vi pratades vid...antingen via datorn...el dom gånger vi sprang på varann på hemköp....

Du tyckte det va så skönt att prata "om nå annat" ibland, jag är tacksam att jag kunde bidra med det...
Kommer kännas konstigt att gå på hemköp, tänkte alltid "Hoppas jag träffar ********" så jag får höra hur hon mår...så blir det aldrig mer...för nu är ditt lidande över....

Alla mina tankar går självklart till alla dina nära å kära idag...å antagligen många fler dagar...

                                             Ännu en ängel är sänd till himmelen...............
                                           


Saija
PUBLICERAT: 2010-10-14, 09:23:09 | URL: http://www.saija.se/

Usch vad tragiskt! :(


Emma
PUBLICERAT: 2010-10-14, 18:04:12 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Livet är bra orättvist och oförklarligt ibland!


camilla
PUBLICERAT: 2010-10-14, 20:21:57 | URL: http://millackas.blogg.se/

Va fint och ärligt skrivet. Hon var nog glad att kunna prata med dig, du är ju så klok vännen!

Men man blir arg på denna f-bannade jäkla cancer som tar så många liv, unga fina liv :(

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: