2010-10-15
 08:50:11

Glad....

"Jag kan sammanfatt allt jag lärt mej om livet med tre ord...det går vidare...."

Ja, det har varit lite negativa vibbar ett tag här känns det som, å alla vet väl att så ser livet ut för dom flesta...det är upp å det är ner....
Det gnager i min hjärna... och givetvis blir det ju för att egna sår rivs upp när unga människor inte får fortsätta sina liv....

      Min "minneshylla" har nu utökats med ytterligare ett ljus...hoppas det inte blir fler...
                        

Men jag måste ju säja att det finns sååååå himla många saker att glädjas åt också....
Min syster Anna har nåt som kallas för "måndagslista" där skrivs det ner (7 tror jag) saker att vara glad över, jag har sagt att jag ska ta efter det men tyvär har det inte blivit av....
Så idag får det bli en "Lillis fedagslista"....

                       IDAG ÄR JAG GLAD FÖR ATT:

 Jag hade en toppendag igår med min finaste.....tack för att du är du

 Jag har en "bra" familj....

 Jag har friska å fina å underbara barn....

 Jag har så många braiga vänner...

 Jag har tak över huvudet, en säng att sova i, å mat på bordet...

 Jag har ett nytt "syskonbarn" att vänta på....

 Det går att "lära gamla hundar att sitta"



Anna - Gravid ♥
PUBLICERAT: 2010-10-15, 10:55:38 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Usch å fy vem är det nu som inte finns längre?



Man skriver hur många, eller hur få, saker man vill på listan! Men visst kändes det lite bra att skriva den iaf? ;-)



Kram på dig fina sis! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: